راهنمای گام به گام بهترین انتخاب برای هدیه

2 روی موضوع مورد نظر کلیک کنید

راهنمای گام به گام بهترین انتخاب برای هدیه

2 روی موضوع مورد نظر کلیک کنید

افراد برای زیبایی بیشتر محیط خود معمولا از قاب و تابلو استفاده می‌کنند. این قاب‌ها می‌تواند انواع متفاوتی داشته باشد و به شکل‌های مختلفی در محیط چیده شوند. همچنین کاربردهای متنوعی دارند که سعی می‌شود در این مقاله به آنها اشاره شود. به صورت خلاصه، قاب‌ها یا تابلوها چارچوب‌هایی هستند برای قرار گرفتن عکس و تصویرهایی که برای ما باارزش‌اند و دوست داریم همیشه جلوی چشم ما باشند. از عکس خانوادگی با عزیزان گرفته تا نوشته‌های ارزشمند بر روی آنها. همچنین افراد می‌توانند از قاب‌ها و تابلوها به عنوان هدیه خاص برای عزیزان خود استفاده کنند.

جنس قاب یا تابلو

جنس به کار رفته در تهیه قاب یا تابلو می‌تواند بسیار متنوع باشد. مثلا در دسته‌بندی تابلوها معمولا تابلوهای فرش را داریم که بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است. همچنین برای تهیه قاب معمولا از فلز یا شیشه یا پلاستیک استفاده می‌شود. بسته به سلیقه و نیاز مشتری می‌تواند این جنس قاب یا تابلو متفاوت باشد. مثلا اگر به دنبال یک جنس باکیفیت و بادوام است پلکسی نشکن می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید و سفارش قاب یا تابلوی مورد نظر باشد.

انواع قاب‌ها و تابلوها

انواع قاب‌ها و تابلوها را می‌توان بر اساس سبک طراحی به چند دسته تقسیم کرد. در اینجا سعی شده به برخی از این موارد اشاره شود.

تابلوهای مذهبی

تابلوهای فرش حرم مطهر، تابلوهای امام رضا و تابلوهای قرآنی و مذهبی از تابلوهایی هستند که در بازار موجود است و افراد دوست دارند از آنها در محیط زندگی و کار خود استفاده کنند. افراد با آویختن این قاب و تابلوها انرژی مثبتی می‌گیرند و برایشان باعث آرامش خاطر است.

قاب‌ها و تابلو‌های مدرن

قاب‌ها و تابلوهای مدرن که ظاهری ساده و مینیمال دارند برای محیط‌هایی که همین سبک را دنبال می‌کنند بسیار مناسب‌اند. محیط‌هایی که در آنها خبری از شلوغی و طرح‌های پیچیده نیست. این قاب‌ یا تابلو معمولا با ضخامت‌ و عمق‌ کمی تهیه می‌شود تا بتواند به راحتی در کنار سایر عناصر موجود در این محیط مینیمال قرار گیرد و جلوه و زیبایی خاصی به محیط ببخشد. از این قاب‌ها می‌توانید برای هدیه دادن به عزیزان خود که به این سبک علاقه دارند استفاده کنید.

قاب‌ها و تابلوهای فانتزی

این نوع قاب‌ یا  تابلو معمولا دارای طراحی خاص و فانتزی‌گونه است. در این نوع قاب‌ها و تابلوها از پیچیدگی‌های هندسی استفاده شده است. معمولا چیدمان این قاب‌ها کمی چالش‌برانگیز است زیرا هماهنگ کردن آنها با محیط مورد نظر کمی دشوار است. هنگام خرید و سفارش این قاب‌ها و تابلوها حتما به سایر عناصر موجود در دکوراسیون محیط خود دقت کنید.

قاب‌ها و تابلوهای سلطنتی

این قاب‌ها معمولا گرانقیمت بوده و برای تهیه آنها باید بودجه مناسبی داشته باشید. جنس آنها از طلا و نقره تهیه می‌شود. مواد اولیه مورد استفاده در این قاب یا تابلوها از جنس فلز است. این نوع قاب یا تابلو وزن زیادی دارد و معمولا سنگین هستند. برای تهیه این قاب‌ها افراد هنرمند و برجسته همکاری می‌کنند. از این نوع قاب یا تابلو می‌توان به عنوان هدیه خاص استفاده کرد. قاب‌های سنتی و کلاسیک هم از دیگر انواع قاب‌ها و تابلو به شمار می‌روند.

کاربردهای قاب و تابلو

قاب‌ها و تابلوها همان طور که گفته شد عمدتا به منظور افزایش جذابیت جلوه‌های بصری محیط به کار می‌روند. اما اگر بخواهیم کاربردهای دیگری برای قاب و تابلو بشماریم به این موارد می‌توان اشاره کرد:

  • افزایش جلوه‌های بصری در محیط
  • ثبت و ضبط لحظه‌های مهم زندگی
  • محافظت از آثار هنری
  • محافظت از آثار ماندگار
  • هدیه دادن به عزیزان

شما می‌توانید از این قاب یا تابلوها استفاده‌های متنوعی کنید. مثلا می‌توانید بهترین لحظه زندگی خود را ثبت کنید و آنها را جلوی دید خود برای همیشه قرار دهید. عکس‌های خانوادگی معمولا از این دسته هستند که افراد دوست دارند آنها را چاپ کرده در قاب‌های مناسبی به دیوار بیاویزند و از دیدن آنها انرژی بگیرند.

خرید قاب و تابلو

قاب‌ها و تابلوهای موجود در بازار تنوع بسیاری دارند. از قاب عکس رومیزی گرفته تا تابلوهای دیواری، همچنین از قاب‌ عکس‌های دومنظوره گرفته تا تابلوهای مدرن. هر کدام از این موارد را می‌توانید بنا به سلیقه و نیاز خود سفارش و خریداری کنید. مثلا اگر نیاز شما این است که از عکس یا تابلوی خود محافظت بیشتری داشته باشید معمولا بهتر است به سراغ تابلوها یا قاب‌هایی با جنس پلکسی نشکن بروید. پلکسی نشکن می‌تواند از تابلو یا قاب باارزش شما به خوبی محافظت کند.

نکات مهم در سفارش قاب و تابلو

برای سفارش قاب یا تابلو باید به موارد مختلفی توجه کنید. از جنس به کار رفته در قاب مورد نظر گرفته تا طراحی و استحکام آن. همچنین کاربردی که از قاب خریداری شده انتظار دارید یا محیطی که قرار است در آن این قاب یا تابلو را بیاویزید. مثلا اگر به دنبال خرید قاب یا تابلویی هستید که قرار است یک اثر ارزشمند هنری را در آن قرار دهید قطعا باید به سراغ اجناس باکیفیت‌تر و ماندگارتر بروید.

همچنین اگر محیط مورد نظر شما یک محیط مینیمال است بهتر است به سراغ قاب و تابلو با طرح‌های ساده و مینیمال بروید. یا اگر می‌خواهید قاب یا تابلو برای قاب گرفتن عکس یا نقاشی از کودک دلبند خود استفاده کنید بهتر است به سراغ تابلوها یا قاب‌های فانتزی بروید که جلوه و زیبایی دیگری می‌تواند به محیط شما ببخشد و تناسب بیشتری دارد.

قیمت قاب و تابلو

قیمت قاب یا تابلو کاملا بستگی به متریال مورد استفاده برای تهیه قاب یا تابلو دارد. شما می‌توانید با انواع مختلف شامل فلز، شیشه یا پلاستیک قاب‌های مورد نظر خود را سفارش دهید. اگر به دنبال یک تابلو یا قاب معمولی هستید بهتر است به سراغ قاب‌های پلاستیکی بروید. اما اگر به دنبال یک هدیه خاص هم هستید می‌توانید از متریال‌های قوی‌تر و باکیفیت‌تر استفاده کنید. همچنین اگر به دنبال قاب کردن یک اثر هنری ارزشمند هستید قطعا باید قیمت بیشتری برای قاب گرفتن آن در نظر بگیرید. همه این موارد بستگی به نیاز و بودجه‌ای دارد که برای خرید در نظر گرفته‌اید. بنابراین این شما هستید که تعیین می‌کنید چه قابی با چه قیمتی می‌تواند نیاز شما را برطرف کند.

سخن آخر

برای خرید تابلو فرش حرم مطهر، تابلوهای امام رضا و تابلوهای قرآنی و مذهبی می‌توانید سفارش خود را به فروشگاه اینترنتی ثامن تندیس بسپارید تا با خیالی راحت از کیفیت بالا و خدمات تضمین‌ شده کالای مورد نظر خود را تحویل بگیرید و به عنوان یک هدیه خاص به عزیزان خود تقدیم کنید. این فروشگاه اینترنتی با سابقه‌ای طولانی می‌تواند بهترین خدمات و کالاها را به شما ارائه دهد.  برای این کار کافی است به فروشگاه اینترنتی ما سری بزنید تا برای سفارش و خرید قاب و تابلوی مورد نظر اقدام کنید. این سفارش کاملا مطابق با سلیقه و نیاز شما تهیه خواهد شد.