لوح تقدیر با نگین عقیق و میناکاری

3 از بین نمونه های زیر انتخاب کنید

لوح تقدیر با بشقاب میناکاری | معرفی و بررسی ویژگی‌ها

لوح تقدیر با بشقاب میناکاری، یک جواهر هنری است که به عنوان بهترین هدایای تبلیغاتی، جایگاه بی‌نظیری دارد. این تندیس با ترکیب هنر و ذوق در طراحی ساخته شده و از زیبایی‌های هنر میناکاری برخوردار است. این هدیه نه‌تنها به‌عنوان نمادی از تشکر و ارادت به افراد محسوب می‌شود، بلکه از طریق استفاده از تکنیک‌های خاص میناکاری، در دسته آثار هنری قرار می‌گیرد. هرگاه که فردی لوح تقدیر میناکاری را هدیه می‌گیرد، در واقع تلفیقی از هنر و ارزش‌های مثبت را در یک آثار معنوی دریافت کرده است.

خرید لوح تقدیر با بشقاب میناکاری

با خرید لوح تقدیر با بشقاب مینا کاری از ثامن تندیس، این امکان را دارید تا از تنوع بی‌نظیر انواع محصولات بهره‌مند شوید. این فروشگاه‌ با ارائه لوح تقدیر با جنس مرغوب، مشتریان را به تجربه‌ای بی‌نظیر از هنر میناکاری دعوت می‌کنند. در واقع کیفیت بالای تندیس، این هدیه را از یک لوح تقدیر خام، به یک محصول با ارزش و هنری تبدیل می‌کند.

همچنین، بشقاب قرار گرفته در لوح، با جزئیات زیبا و طراحی‌های میناکاری اصیل، نه‌تنها به محصول جلوه ویژه‌تری می‌بخشد بلکه آن را ارزشمندتر نیز می‌سازد. این امکان فراهم شده تا بتوانید در لوح تقدیر با بشقاب میناکاری، یک متن زیبا و احساسی و لوگو خود را به دلخواه اضافه نمایید تا تقدير و ارادت به فرد مورد نظر را به نمایش بگذارد. این تندیس همچنین در یک قاب چوبی قرار گرفته است.

ابعاد تابلو به اندازه‌ی 26 در 19 سانتیمتر در نظر گرفته شده است. همچنین با استفاده از ورق‌های آبکاری پی وی سی ساخته شده تا در نهایت به یک شاهکار هنری تبدیل شود. لوح تقدیر با بشقاب میناکاری، نه‌تنها به تجسم زیبایی‌های فرهنگی پرداخته، بلکه با افزودن متن احساسی، ابعاد انسانی را نیز در خود جای داده و ایجاد کننده‌ی یک تجربه هنری چند بعدی و ارتباط عاطفی با افراد است.