لوح تقدیر ویژه اجلاس، سمینار، همایش، کنفرانس

3 از بین نمونه های زیر انتخاب کنید

لوح تقدیر سمینار

در برگزاری سمینارها، مدیریت اغلب به دنبال یک هدیه مناسب به‌منظور ارتقاء انگیزه شرکت‌کنندگان و تقدیر از زحمات و مشارکت آن‌ها است. یک گزینه محبوب که به‌عنوان هدیه مناسب معمولاً مطرح می‌شود، لوح تقدیر سمینار است. این لوح‌ها به‌عنوان نمادی از ارادت و تشکر از شرکت‌کنندگان در سمینارها عمل کرده و همچنین یک تشکر ویژه از موفقیت و همکاری در رویداد خاص را فراهم می‌کنند.

ویژگی‌های لوح تقدیر سمینار ثامن تندیس

این تندیس‌ها معمولاً از لحاظ ظاهری بسیار حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تر از لوح تقدیر آماده بوده و می‌تواند سفارشی‌سازی نیز شود. در واقع شما می‌توانید برای داشتن لوح تقدیر سمینار، به شرکت تولیدی تخصصی ثامن تندیس مراجعه کرده و لوحی به شکل و اندازه دلخواه خود داشته باشید. این موضوع در مورد تمامی تندیس‌ها با موضوعات مختلف صادق است.

جنس تقدیرنامه از ورق آبکاری پی‌وی‌سی بوده که ماندگاری بالایی دارد. این جنس به دلیل مقاومت زیاد در برابر رطوبت و حشرات، یک جنس مطمئن و پرکاربرد در تولید انواع لوح تقدیر سمینار به شمار می‌رود. قاب لوح تقدیر خام ، نیز از چوب تشکیل شده که استحکام و زیبایی آن را دوچندان می‌کند. این چوب با رنگ‌های متنوع در دسترس بوده و با روکشی ظریف از مخل پوشیده می‌شود.

مخمل به‌کاررفته در این تندیس، باعث رسمی‌تر شدن و ارزشمندتر شدن لوح اهدایی می‌شود. ازلحاظ ابعاد نیز این محصول با ابعاد 19*26 می‌تواند گزینه مناسبی برای تشویق و تشکر از افراد حاضر در یک سمینار باشد.

پیشنهاد می‌شود برای داشتن لوح تقدیر همایش و سمینار به سایت تولیدی تندیس ثامن مراجعه کرده و در بین انواع بی‌نظیر محصولات، لوح مناسب موقعیت خود را سفارش دهید. امکان سفارشی‌سازی و درج متن و لوگو متناسب با عملکرد و موقعیت فرد نیز، از قابلیت‌های دیگر این لوح تقدیر است. تولیدی تندیس ثامن، این لوح‌ها را با قیمت 387000 عرضه کرده که متناسب با جذابیت و کیفیت فوق‌العاده آن، قیمت بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

 

سمینار همایش کنفرانس