هدیه تقدیر از بازنشستگان را به ما بسپارید + چند ایده برای متن لوح تقدیر

بازنشستگان، سرمایه‌های اجتماعی هر جامعه‌ای هستند. این افراد عمر و زندگی خود را وقف خدمت به افراد جامعه کرده‌اند. هر کدام از این بزرگواران بیش از سی سال از بهترین سال‌های عمر خود را تقدیم خدمت به سازمان و مردم کرده‌اند. سال‌های جوانی که سرمایه هر انسانی به شمار می‌رود. معمولا سازمان‌ها و نهادها پس از بازنشستگی افراد از آنها تقدیر و تشکر می‌کنند. در روز تقدیر از بازنشستگان، از این سرمایه‌های اجتماعی تقدیر به عمل می‌آید تا شاید جبرانی باشد بر گوشه‌ای از خدمات آنها در طول عمر.

معمولا سازمان‌ها و نهادها در این روز اقدام به خرید هدایایی برای بازنشستگان می‌کنند. گاهی اوقات ممکن است از لوح‌های تقدیر یا تندیس‌هایی برای این کار استفاده کنند. اگر شما هم به دنبال تقدیر از افراد بازنشسته هستید و می‌خواهید برای آنها هدیه‌ای تهیه کنید با ما در این مقاله همراه باشید.

 

تقدیر از بازنشستگان

تقدیر از بازنشستگان

بازنشستگان افرادی هستند که سال‌ها در شغل و حرفه خود به مردم جامعه خدمت کرده‌اند. آنها مدت‌ها به مشاغلی چون پزشکی، معلمی یا کارمندی پرداخته‌اند. معمولا در نهادها و سازمان‌های مختلف بیش از سی سال خدمت کرده‌اند و حال وظیفه سازمان‌هاست که از آنها تقدیر و تشکر به عمل ‌آورند.

هر سازمانی ممکن است در مقطعی از زمان تصمیم بگیرد از بازنشستگان خود تشکر و قدردانی کند. معمولا مراسمی برای این منظور در نظر می‌گیرند و در انتهای مراسم،‌ هدایایی به رسم یادبود و تقدیر، تقدیم این عزیزان و بزرگواران می‌شود. در کنار این هدیه‌ها لوح‌های تقدیر یا تندیس‌هایی هم به بازنشستگان اهدا می‌شود.

در این مقاله می‌خواهیم به معرفی یک لوح تقدیر بپردازیم که می‌توانید در کنار سایر هدایا آنها را تقدیم بازنشستگان خود کنید تا یادگاری باشد از رسم قدردانی شما. این لوح تقدیر می‌تواند نشان‌دهنده احترام و قدردانی شما از یک عمر خدمت این عزیزان باشد. یادگاری دائمی و ماندگار که آن را در منزل خود نگه دارند و همواره به یاد سازمان شما و خاطرات خوش در آن بیفتند. پس قبل از پرداختن به لوح تقدیر راجع به اهمیت تبریک و قدردانی از بازنشستگان بیشتر بدانیم.

تقدیر از بازنشستگان

اهمیت تبریک و تقدیر از بازنشستگان

در تشکر و تقدیر از بازنشستگان، دو مساله مهم است. پیامی که شما به عنوان یک سازمان به بازنشستگان خود ابلاغ کرده‌اید و نیز پیامی که به کارمندان خود ارسال می‌کنید. در پیام اول در تشکر از بازنشستگان، به آنها این پیام را می‌رسانید که یک عمر خدمت شما نادیده انگاشته نشده است. یک عمر تلاش و فداکاری افراد در شغل‌ها و حرفه‌هایی که دارند دیده شده است.

از طرفی به کارمندانی که اکنون در حال خدمت به سازمان یا نهاد شما هستند نیز این نکته را گوشزد می‌کنید که شما خدمات آنها را به خوبی مشاهده کرده و در وقت لازم، از این خدمات قدردانی به عمل می‌آورید. به این ترتیب فرهنگ سازمانی بهتری را از خود به نمایش گذاشته و انگیزه‌های شغلی بیشتری در آنها ایجاد می‌کنید.

 شما می‌توانید در کنار هر هدیه‌ای که برای تقدیر و تشکر از بازنشستگان در نظر گرفته‌اید یک لوح تقدیر یا تندیس به آنها تقدیم کنید. این لوح تقدیر را می‌توانید از محصولات ثامن تندیس تهیه کنید. ثامن تندیس با سال‌ها تجربه می‌تواند انتخاب مناسبی برای سفارش این لوح تقدیر باشد.

ایده‌های متن تقدیر از بازنشستگان

حال که تصمیم گرفته‌اید از طرف سازمان خود، هدیه‌ای به رسم یادبود و قدردانی تقدیم بازنشستگان کنید و لوح تقدیر ثامن تندیس را برای این منظور برگزیده‌اید از این بابت خرسندیم. لازم به ذکر است که امکان استفاده از هر گونه متن جذابی برای شما فراهم است. شما می‌توانید از این متن‌ها روی لوح تقدیر خود استفاده کنید. در اینجا چند متن به عنوان نمونه آورده شده است که می‌توانید از بین انتخاب کنید یا تغییراتی را در آنها بسته به نیاز خود اعمال کنید.

در اینجا به چند ایده اشاره می‌شود که می‌توانید از آنها در لوح تقدیر از بازنشستگان استفاده کنید.

ایده شماره یک:

«چه غرور آفرین‌اند آن بزرگواران و عزیزانی که بیش از سی سال از بهترین سال‌های عمر خویش را در خدمت به هموطنان خویش سپری کرده‌اند. عزیزانی که در جهت تحقق اهداف سازمان، مخلصانه از هیچ تلاشی دریغ نکرده و در کمال صداقت و راستی به خلق خدا خدمت کرده‌اند. همسنگرانی که با کوله‌باری از تجربه، اکنون در پی سپردن سنگر خدمت به همکاران خود هستند. بدین ترتیب شایسته است از زحمات این عزیزان در طول مدت خدمت خود قدردانی و تشکر به عمل آید. توفیق روزافزون شما را از خداوند خواستاریم و امید که در کنار خانواده ارزشمندتان ایام خوشی را سپری کنید.»

ایده شماره دو:

«همکار ارجمند جناب خانم/ آقا

حال که بعد از سال‌ها خدمت در سازمان به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اید و سال‌های جوانی خود را صرف خدمت صادقانه به مردم خویش کرده‌اید بر این باوریم که فصل بازنشستگی، فصلی نوین از زندگی ثمربخش شماست. فصلی که به لطف خداوند بزرگ بتوانید در کنار خانواده گرامی و ارزشمندتان ایام بازنشستگی را با شور و نشاط سپری کنید. سلامت و سعادت شما عزیز بزرگوار را از خداوند خواستاریم و ایام خوشی را برای شما آرزومندیم.»

ایده شماره سه:

«همکار ارجمند جناب آقا/ خانم

چه زیباست خدمتی که در جهت تحقق اهداف سازمانی به مردم و خلق خدا کرده‌اید. حال که با کوله‌باری از دانش و تجربه، سازمان را ترک می‌کنید برای این سال‌ها خدمت صادقانه و ارزشمند از شما قدردانی کرده و آرزوی ایام خوش و خرمی برای شما در کنار خانواده محترم آرزومندیم.»

شما می‌توانید با نوشتن هر کدام از ایده‌ها و متن‌ها روی لوح تقدیر از بازنشستگان، قدرشناسی و احترام‌تان را به بازنشستگان سازمان نشان دهید و یادگاری به‌یادماندنی از خود برای آنها به جای بگذارید. همچنین ثامن تندیس می‌تواند متن مورد نظر شما را روی لوح تقدیر و تشکر از بازنشستگان چاپ کند. این لوح‌های تقدیر به صورت سفارشی و شخصی‌سازی‌ شده تهیه می‌شوند.

کلام آخر

ثامن تندیس با سال‌ها تجربه و دانش در زمینه طراحی و تولید لوح‌ها و تندیس‌های تقدیر می‌تواند مرجع شما برای تهیه هدیه تقدیر و تشکر از بازنشستگان باشد. کافی است با ما تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنیم. می‌توانید بهترین لوح‌های تقدیر یا تندیس‌ها را از فروشگاه اینترنتی ثامن تندیس سفارش دهید و از کیفیت و قیمت این محصولات مطمئن باشید. ما کار تقدیر و تشکر از بازنشستگان را برای شما راحت‌تر کرده‌ایم. پس با خیالی آسوده کار سفارش و تهیه لوح تقدیر و تشکر از بازنشستگان را به ما بسپارید و از نتیجه راضی و خرسند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *