نهم اسفند روز گرامیداشت رعایت حقوق مصرف کنندگان است. به همین مناسبت‌ها نشست‌ها، همایش‌ها و کنفرانس‌هایی با این موضوع در سراسر کشور برگزار می‌شود. معمولا در انتهای این نشست‌ها، همایش‌ها و کنفرانس‌ها لوح‌های تقدیر یا تندیس‌هایی به شرکت‌کنندگان به رسم یادبود اعطا می‌شود. تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان یکی از این موارد است.

فروشگاه ثامن تندیس یکی از تولیدکنندگان لوح و تندیس، برای این روز هم لوح‌های تقدیری را تدارک دیده است که می‌توانید آنها را از طریق سایت این فروشگاه سفارش دهید. این لوح و تندیس‌ها به عنوان یادبود و نمادی از قدردانی، از سوی برگزارکنندگان همایش‌ها و کنفرانس‌های رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به افراد تقدیم می‌شوند. در این مقاله درباره این لوح و تندیس‌ها اطلاعات بیشتری کسب می‌کنیم.

 

9 اسفند روز گرامیداشت رعایت حقوق مصرف کنندگان

انواع لوح و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان

فروشگاه ثامن تندیس برای مناسبت‌های مختلف تقویمی اقدام به طراحی و ساخت لوح و تندیس کرده است. مناسبت‌هایی مانند روز پزشک، تقدیر از بازنشستگان و مواردی از این دست. یکی از این مناسبت‌های تقویمی مربوط است به روز رعایت حقوق مصرف کنندگان.

در این روز که مصادف است با نهم اسفند، برای گرامیداشت و یادبود رعایت حقوق مصرف کنندگان همایش‌هایی در کشور برگزار می‌شود. لوح تقدیر رعایت حقوق مصرف کنندگان از محصولات شرکت ثامن تندیس است. شما می‌توانید این لوح تقدیر را با طراحی و جزئیات مدنظر خود سفارش دهید. بدین ترتیب می‌توانید یادبودی مناسب از این روز تقدیم کارکنان و پرسنل خود نمایید. یا به شرکت‌کنندگان در همایش، این لوح تقدیر را به عنوان یادگاری از همایش یا کنفرانس مربوطه تقدیم کنید.

 

نکات قابل توجه در سفارش تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان

هنگام خرید و سفارش تندیس برای همایش رعایت حقوق مصرف کنندگان نکاتی وجود دارد که توجه به آنها باعث می‌شود تندیس یا لوحی سفارش دهید که کاملا منطبق بر خواسته‌ها و اولویت‌های شما باشد.

در اینجا به برخی از این موارد اشاره شده است:

  • طراحی و جزئیات لوح و تندیس سفارشی: از آنجایی که تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان کاملا منطبق بر خواسته‌ها و اولویت‌های شما ساخته می‌شود می‌توانید آن را به دلخواه شخصی‌سازی کنید. در این لوح و تندیس‌ها طراحی و جزئیات کاملا به همان نحوی اجرا می‌شود که انتظار دارید. ثامن تندیس سعی کرده است با تولید محصولات سفارشی و شخصی‌سازی شده نیاز شما را در این رابطه برطرف سازد.
  • مواد استفاده شده: در تهیه و ساخت لوح تقدیر یا تندیس برای همایش‌های رعایت حقوق مصرف کنندگان، از همان مواد و متریالی استفاده می‌شود که سفارش‌دهنده مدنظر دارد. بنا به نیازهای شما این مواد می‌تواند متغیر باشد. زیرا محصولات مورد نظر، کاملا به صورت سفارشی تهیه می‌شوند. مثلا اگر به دنبال سفارش یک لوح تقدیر معمولی هستید، می‌توانید از جنس مقوا یا کاغذ آن را سفارش دهید اما اگر به دنبال هدیه ارزشمندتر یا مقاوم‌تری هستید انتخاب‌های دیگری پیش روی شماست که می‌توانید با استفاده از آنها هدیه‌ای باکیفیت در اختیار افراد قرار دهید.
  • ابعاد و اندازه‌های لوح یا تندیس: مورد بعدی که هنگام سفارش و خرید لوح یا تندیس همایش‌های رعایت حقوق مصرف کنندگان باید توجه کنید ابعاد آن است. ابعاد لوح و تندیسی که قرار است سفارش دهید. این ابعاد و اندازه‌ها باید از قبل مشخص باشد.
تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان

مزیت‌های تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان

لوح‌های تقدیر یا تندیس‌های یادبود که در پایان همایش‌ها و کنفرانس‌های رعایت حقوق مصرف کنندگان تقدیم مخاطبان می‌شود می‌توانند به شکل خلاقانه و هنری تهیه شوند. این لوح‌ها مزایایی دارند که در اینجا به برخی از آنها اشاره می‌شود:

  • یادگاری از همایش یا کنفرانس: با تهیه و تقدیم لوح تقدیر یا تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان می‌توانید هدیه‌ای ارزشمند و به‌یادماندنی تقدیم مخاطبان کنید که به عنوان یادگاری از همایش مربوطه باشد. مثلا لوح تقدیر رعایت حقوق مصرف کنندگان که ثامن تندیس آن را تهیه و تولید کرده است انتخاب مناسبی برای این مورد می‌تواند باشد.
  • تقدیر از حضور شرکت‌کنندگان: این لوح‌های تقدیر به عنوان نمادی از تقدیر و تشکر از مخاطبی است که وقت خود را اختصاص داده و در این نشست‌ها و کنفرانس‌ها شرکت کرده است. همچنین گاهی اوقات در این همایش‌ها و کنفرانس‌ها مقاله‌هایی ارائه می‌شود یا سخنرانی‌هایی ایراد می‌شود. از این لوح‌های تقدیر یا تندیس‌ها به عنوان نمادی از تقدیر و تشکر از این افراد استفاده می‌شود. بدین ترتیب از زحمات آنها قدردانی به عمل می‌آید. برای این مورد هم می‌توانید از تقدیرنامه‌های موجود در فروشگاه ثامن تندیس استفاده کنید.

انواع متریال لوح و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان

شما برای سفارش لوح و تندیس کنفرانس‌های مربوط به رعایت حقوق مصرف کنندگان می‌توانید از انواع مختلف مواد و متریال بنا به دلخواه خود دست به انتخاب بزنید. انتخاب این مواد کاملا بستگی به نیاز، خواسته‌ها اولویت‌ها و میزان بودجه شما دارد. مثلا اگر به دنبال یک لوح تقدیر ماندگار هستید انتخاب متفاوتی پیش روی خود دارید تا وقتی که به دنبال خرید یک لوح تقدیر یا تندیس معمولی‌تر هستید.

عموما تندیس‌های رعایت حقوق مصرف کنندگان از موادی مانند برنز، شیشه، رزین یا سنگ‌هایی مانند مرمر، گرانیت یا سرامیک تهیه می‌شوند. نوع مواد به کار رفته کاملا دلخواه شماست. اگر به دنبال هدیه‌های ارزشمندتر و باکیفیت‌تر هستید، به عنوان مثال لوح‌های تقدیر یا تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان که از جنس مس یا آلومینیوم و استیل هستند ماندگاری بالاتری دارند.

 همچنین متنوع بودن تندیس‌هایی که از جنس رزین تهیه می‌شوند می‌تواند معیار انتخاب شما باشد. سطح همایش یا کنفرانس برگزار شده نیز در انتخاب شما تاثیرگذار است. قاعدتا اگر همایش‌ها یا کنفرانس‌ها ملی یا بین‌المللی باشد کیفیت مواد متفاوت از همایش‌های محلی است.

سفارش تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان

فروشگاه ثامن تندیس با سال‌ها تجربه و تخصص، مرجع بسیار خوب و مطمئنی برای سفارش لوح‌های تقدیر یا تندیس مربوط به همایش‌ها و کنفرانس‌های رعایت حقوق مصرف کنندگان است. شما می‌توانید هر نوع سفارشی که مدنظر دارید با خیال راحت به این فروشگاه بسپارید. کیفیت عالی و قیمت‌های مناسب امضای این فروشگاه است. بدین ترتیب هدیه‌ای ارزشمند برای پایان کنفرانس‌ها یا همایش‌های مربوط به حقوق مصرف کنندگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما می‌توانید آنها را به رسم یادبود در اختیار مخاطبان خود قرار دهید.  

سفارش لوح و تندیس مناسبت‌های تقویمی از ثامن تندیس

همچنین در صورتی که تمایل دارید تهیه لوح و تندیس‌های مربوط به مناسبت‌های تقویمی مانند روز پتروشیمی یا روز زن را تهیه کنید یا مایلید برای مناسبت‌های غیر تقویمی مانند روز بازنشستگان، تقدیر از پزشکان و سایر موارد دست به کار شوید، فروشگاه ثامن تندیس در خدمت شماست. ثامن تندیس با سال‌ها تجربه و مهارت در امر طراحی و ساخت لوح و تندیس‌های مذهبی، می‌تواند بهترین مرجع شما برای خرید لوح و تندیس به مناسبت‌های مختلف باشد. شما می‌توانید آثار شخصی‌سازی شده و متفاوتی را از این فروشگاه خریداری کرده و در انتهای همایش‌ها به عنوان تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان تقدیم مخاطب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *